A scheduled downtime of the authorized section of NEN is currently in progress. For details, see News and Information.

Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

NEN system number

N006/24/V00037349

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00037349

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 11. 2024 13:18

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 11. 2024 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jídelní PP miska dvoudílná typ JM, rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm, barva: čirá 15 000 kusů Další požadavky zadavatele: - Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky. - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450 Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem

Code from the NIPEZ code list

39221110-1

Name from the NIPEZ code list

Nádobí

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

39221110-1

Name from the CPV code list

Nádobí

SUBJECT-MATTER NAME

Nádobí

Text field for describing the place of performance

Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 12. 2024 08:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail18. 11. 2024 13:18Uveřejnění zadávacích podmínek